בני לפיד צלם

חתונות בטבע

לצלם זוג, ממש על סף הפיכתם למשפחה, הוא עניין עדין, לא מדובר כאן רק בזוג אלא גם במשפחות שנפגשות ומתחברות דרך הזוג.
רוב המשפחות נורמטיביות, אולם באותם מקרים בהם ישנן משפחות עם יחסים מורכבים, הזוג זקוק לצלם רגיש, מכיל ומבין, שידע לנווט בין בני המשפחה ולהפוך את המפגש כולו ליום של שמחה לכל אחד ואחד מהנוכחים ובראשם הזוג.
צילומים ביום החתונה כוללים את הכנות הכלה, הכנות החתן (אם מבקשים), המפגש, סיור צילומי של הזוג וחבריהם, צילומי משפחות, קבלת פנים, הטקס וכן צילומי מסיבת הריקודים והארוחה.   
התמונות יכללו גם צילומי מקום (לוקיישן) ואוירה.
בצילום החתונה,  אני מקפיד לספר את סיפור האירוע כולו. לתפוס את אותם רגעים ומחוות קטנים שמרכיבים ומשלימים את תמונת האירוע, העיניים הנוצצות של האב הגאה, הדמעה של לחי האם המתרגשת, האחים והאחיות, אחיינים אם יש וכמובן את כל החברים העוטפים את הזוג באירוע.  
חתונה היא אמם אירוע בו בני הזוג מתחתנים, אבל היא כאמור משפחות שגידלו ותמכו ועתה גאות להשיא את ילדיהם. אני מקפיד להקדיש זמן גם למשפחות. מעת לעת אחד הצלמים (אנחנו שניים ) נגש לאחור את המשפחות והחברים של ההורים שנחים בן ריקוד לריקוד ומקדישים את הזמן גם להם. 

כל מי שלוקח אותי לצילום החתונה, זוכה גם לצילומי זוגיות כמה ימים לפני החתונה עצמה. מדובר בחצי יום, מגוון אתרים, משוחרר לחלוטין ונינוח. החשיבות שבצילומי זוגיות היא בכך שהיא מאפשרת לזוג להכיר אותי, ואת דרך עבודתי. עבורי זאת הזדמנות ללמוד ולהכיר את הזוג באופן שאוכל להיות מדוייק יותר ומותאם יותר לתמונת  החתונה שהם מציירים לעצמם.

כל התמונות עוברות עריכה מוקפדת ומוגשות לזוג בתוך חודש באיכות הדפסה.
מזל טוב ובהצלחהr